• TRABALLAMOS BEN . TRABALLAMOS CON XEITO . RECICLAMOS. COMPARTIMOS TRABALLOS DE METEOROLOXÍA . FINALMENTE O NOSO PROXECTO ETWINNING OBTIVO O *** SELO EUROPEO DE CALIDADE E O SELO NACIONAL DE CALIDADE***
  • Desde esta bitácora pretendemos compartir algunhas das actividades que realizamos ou trataremos de realizar . Ademais intenta ser unha ferramenta de axuda para todos aqueles alumnos/as, pais/nais e profesores/as que desexen acceder a temas de información ( libros ,revistas , enlaces , recursos dixitais ,software educativo ...) sobre o traballo e os proxectos que desenvolvemos

    miércoles, 22 de octubre de 2014

    Comentamos películas


    FROZEN

    15 comentarios:

    1. Vi la película Frozen en el cine y me encantó. Es muy sentimental y chulísima. Se puede ver también en 3D. La recomiendo.

      ResponderEliminar
    2. La película es muy animada y divertida,de verdad.Os la recomiendo

      ResponderEliminar
    3. Eu a vin en 3D e sobre todo gustoume o boneco de neve Olab porque era moi gracioso.Tedes que vela.

      ResponderEliminar
      Respuestas
      1. Yo también quería verla en 3D, pero no pude.

        Eliminar
      2. Yo creo que sería muy bonita en 3D

        Eliminar
      3. Eu tamén vin a peli e gustoume moito polas cancións e Olab pero tamén queria vela en 3D

        Eliminar
    4. Me gustó mucho .Elsa es muy guapa y su vestido también.

      ResponderEliminar
    5. Encantoume Frozen polas cancións e por Olaf que pareceume moi divertido ainda que sexa un boneco de neve

      ResponderEliminar
      Respuestas
      1. Eu opino o mesmo Iván,sobre todo con o boneco de neve Olab.

        Eliminar
      2. Eu tamén opino o mesmo Olab é moi gracioso e divirtido e as cancións son moi bonitas e algunhas tamén divirtidas

        Eliminar
    6. Eu vin a peli pola televisión e gustoume moito.

      ResponderEliminar
      Respuestas
      1. Eu tamén a vin no cine e gustome moito

        Eliminar
      2. Eu vin a peli e gustoume moito por as cancións e Olab .Eu tamén queria vela en 3D.

        Eliminar
      3. E eu tamén , pero é mellor vela en 3d.

        Eliminar