• TRABALLAMOS BEN . TRABALLAMOS CON XEITO . RECICLAMOS. COMPARTIMOS TRABALLOS DE METEOROLOXÍA . FINALMENTE O NOSO PROXECTO ETWINNING OBTIVO O *** SELO EUROPEO DE CALIDADE E O SELO NACIONAL DE CALIDADE***
  • Desde esta bitácora pretendemos compartir algunhas das actividades que realizamos ou trataremos de realizar . Ademais intenta ser unha ferramenta de axuda para todos aqueles alumnos/as, pais/nais e profesores/as que desexen acceder a temas de información ( libros ,revistas , enlaces , recursos dixitais ,software educativo ...) sobre o traballo e os proxectos que desenvolvemos

    lunes, 17 de noviembre de 2014

    De astronomía e tecnoloxía

       Un gran  logro para a humanidade a aterraxe nun cometa 
         13 de novembro de 2014

    5 comentarios:

    1. Me parece una pasada que la tecnología haya avanzado tanto como para que una máquina pueda llegar a un meteorito.

      ResponderEliminar
    2. A mi me encanta el espacio ,me parece interesante y divertido.

      ResponderEliminar
      Respuestas
      1. A mi también me gusta bastante el espacio.

        Eliminar
    3. A min pareceme un texto con informacion moi completa e superinteresante , eu vin o video e gustoume moito . É moi completo.

      ResponderEliminar
    4. Paréceme incrible que Philae puidera aterrar nun cometa

      ResponderEliminar