INICIO Do 2012 ao 2018 Do 2018 ao 2023 A CIDADE VELLA *** SELO EUROPEO DE CALIDADE AO PROXECTO : THE WEATHER THAT WE WATCH*** MAQUETAS E RECICLAXE ★ DESPEDIDAS DE PROMOCIÓNS ★

martes, 28 de marzo de 2023

As nosas afeccións : Parte 2

 




PÁDEL :CARMEN

 

Ola , eu son Carmen e agora  vou ensinar de que vai o pádel:  O pádel é un deporte de pelota moi popular en plena expansión con millóns de practicantes de todo o mundo. A súa orixe sitúase en México nos anos 70 e o seu sistema de xogo é moi semellante ao tenis, aínda que cunha pista moito máis pequena rodeada por catro muros. Xógase cunha raqueta especial, xeralmente por parellas, e consiste basicamente en pasar o balón ao campo contrario sobre unha rede, podendo botar o balón das paredes durante o xogo . 

 

Gústame o pádel porque me gustan moito os deportes de pelota e raqueta e o pádel especialmente é un dos  meus favoritos.

 

 


 

Patinaxe -JORGE.


En Cidade Vella me encanta

moito patinar.  Patinar é un jobi que teño

que me encanta moito. E estou pensando en

apuntarme a un pequeno campionato.

Estou apuntado a patinaxe na miña escola ( Ceip Cidade Vella) cousa que me encanta porque patinar é o meu deporte favorito.

Teño unha marca de patines favorita que é

ROLLERBLADE.

  En definitiva patinar e algo que amo con todo o meu corazón.

                  



  VER A PELÍCULA  " PAI NON HAI MÁIS  QUE UN "  :   DEBI 

Son Déborah e esta é a miña película favorita. Aínda que  non son afeccionada ao cine a miña película favorita é " Padre no hay más que uno" 

É moi graciosa e entretida ,  ten tres partes .A miña preferida 

é a 1.

E saíu a primeira en 2019. Ademais é española.

Trata dunha familia que ten 5 fillos . A nai se vai  de viaxe entón o pai queda encargado de todo e fai un bo lío.

 



  Ver SWEET PIANO - LOLA

Ela é a mellor amiga de My Melody.  É unha ovella cun pelaxe rosa suave que cubre as orellas baixas, unha cola redonda, a pel branca e o nariz ovalado amarelo.  En Onegai My Melody non pode falar, e só se comunica a través dos ruídos das ovellas,  pero é capaz de falar noutras fontes de medios como Hello Kitty Seasons.  A súa personalidade descríbese como suave, amable e feminina. O seu aniversario é o 6 de xullo.

 

¡Small Gift Big Smile!



 FÚTBOL - RODRIGO 


A miña afección é o fútbol, ​​gústame moito
 e sempre o vexo na tele, son moi bo . 
Xogo ao fútbol na beira do mar. 
Adestramos nos campos da Torre.
 Rematamos terceiros na liga.
ORILLAMAR  SUUUUU !!!



 FÚTBOL - HUGO

O meu hobby   favorito é o fútbol. Eu vexo

 fútbol case todos os días. Eu xogo no

 Orillamar con Xian e Rodrigo, non

 somos moi bo equipo pero alí todos

 nos levamos ben. Eu xogo de

 dianteiro , de banda esquerda e de

 media punta



KARATE -PABLO RODRÍGUEZ

O meu hobby é o Karate. Levo practicando case un ano e quero ser un mestre deste deporte. Primeiro, inspireime vendo películas de Karatekas co meu pai, como as de Bruce Lee, Karate kid e moitas máis. Con elas, empezoume a gustar esta arte marcial e quería aprendelo. Apunteime a un ximnasio preto da miña casa empecei co cinto branco, que é o que che dan cando es principiante. Despois de 4 meses de práctica, conseguín o amarelo e agora estou a adestrar para ser cinto laranxa. O motivo polo que me gusta o karate é que me axuda a sentirme máis forte e máis

seguro de min  mesmo.  Ademais,ensíname a defenderme ou a defender a outros nalgún momento se o necesíto.



IZAN - VARIOS HOBBIES 

  A Izan lle gusta pasar os seus fins de semana e tempo libre xogando ao fútbol ,baloncesto e na praia pero no que máis destaca e o surf.  Lle mola moito surfear  nas praias   e despois quedarse a comer e a tomar o sol.   Gústanlle moito as praias  de Orzan, Bastiageiro, Caión,  Balcovo e Pedra do sal.

FÚTBOL - XIAN 

Eu son Xian . Son  porteiro de fútbol do Orillamar. Fundouse en 1925 por Rodrigo García García Vizoso .O Orillamar está  na Federación Galega de Fútbol, sendo o seu presidente D. Francisco Pereiro Pato. 

Esta semana teño un campionato do Depor.Estamos facendo unha segunda liga.

No hay comentarios:

Publicar un comentario