INICIO Do 2012 ao 2018 Do 2018 ao 2023 A CIDADE VELLA *** SELO EUROPEO DE CALIDADE AO PROXECTO : THE WEATHER THAT WE WATCH*** MAQUETAS E RECICLAXE ★ DESPEDIDAS DE PROMOCIÓNS ★

martes, 28 de marzo de 2023

As nosas afeccións . Parte 3

 

 


    

DEBUXO . Pablo González

 

Gústame debuxar desde que son pequeno. A veces cando me aburro collo un folio e inspírome, podo debuxar calquera cousa, iso si, que non sexa moi difícil, son mellor copiando.

Para mellorar vou unha vez a semana a clases de lettering, e apunteime para clases de cómic. O mellor debuxo que fixen foi a portada dun videoxogo e a maioría dos meus debuxos non teñen color.

Encantaríame que no futuro no meu traballo poidese usar a miña creatividade, como por exemplo:

- Debuxante de cómics.

- Deseñador gráfico.

- Artista urbano.

Espero que os meus desexos se cumpran!!!





A natación. Carol

 

Son do equipo Club do mar de San Amaro.

A veces vou competir cos meus amigos.

Sei nadar mariposa ,espalda , braza crol.

Este é o meu equipo

Eu entreno nunha piscina de auga doce e e o meu profesor chámase Ramiro pero os seus horarios cambiaron e agora temos outra chamase Sara.


DEBUXO E XIMNASIA  :ESTEFANÍA

Ola, chámome Estefania e gústame  moito  a ximnasia rítmica. Desde hai dous anos fago  ximnasia. Un  deses dous anos ía a competicións.

 

Tamén gústame pintar e dibuxar.


  


  

VOLEIBOL-LAURA

 

Ola, chámome Laura e me encanta o voleibol .É moi divertido, empecei a xogar en 3/2022. Gústame  moito e ademais está unha das  miñas  mellores amigas  , Naia.  No voleibol fixen moitas amigas, nos levamos moi ben entre todas.  No voleibol tamén imos a campionatos, partidos...  Adestramos os Luns e mércores de 17:00 a 18:30 .

Nos divertimos moito!!!



VER  DORAEMON - Martín

Vexo Doraemon desde pequeno.

Gústame  moito porque saca inventos moi chulos como: a porta máxica, a mano máxica, o gorrocoptero, a lanterna minimizadora ou a maximizadora...E por eso me encanta.

E  hai unha montaña cerca do seu cole e un solar onde xogan: Suneo,Sisuka,Taquesi coñecido como Xigante e Nobita.

Vive en Tokio, Xapón 

 


VOLEIBOL- NAIA

Eu xogo ao voleibol desde o abril do ano pasado, no club Zalaeta. O voleibol inicialmente co nome de mintonette se fundou no ano 1895.

A verdade e que é moi divertido facer ese deporte, tamén porque está a miña mellor amiga Laura. Grazas a xogar ao voleibol fixen novas amigas. Os sábados normalmente facemos partidos, é moi divertido!!! As veces, o fin de semana facemos torneos en Narón ou  noutros sitios (Pontevedra ...), é xenial porque hai un montón de equipos de diferentes cidades cos que xogar. Encántame xogar a este deporte!

   VÍDEO DE VOLEIBOL. FAI CLIK AQUÍ

No hay comentarios:

Publicar un comentario