INICIO Do 2012 ao 2018 Do 2018 ao 2023 A CIDADE VELLA *** SELO EUROPEO DE CALIDADE AO PROXECTO : THE WEATHER THAT WE WATCH*** MAQUETAS E RECICLAXE ★ DESPEDIDAS DE PROMOCIÓNS ★

domingo, 12 de marzo de 2023

Concerto no Conservatorio

                                  A MÁQUINA DO TEMPO 

      O luns , 27 de febreiro  , fomos á sala de concertos do Conservatorio a ver e escoitar A MÁQUINA DO TEMPO ,  un concerto multiforme que foi interesante e agradable , en xeral, para todos os alumnos /as.   Algúns alumnos/as engadiron, ademais,  as seguintes opinións:

MARTÍN  

Chamoume  a atención que case todos os músicos  eran nenos ou nenas. E o que menos me gustou foi que deixaron o final aberto e non se sabe se morreu alguén ou que lle pasou.

XIÁN

Gustaronme os guitarristas.

CAROL

Gustoume moito o clavecín e os tambores . A chica contaba moi ben a historia e facíanme moita graza os debuxos da pantalla.

NAIA

O conservatorio era un pouco pequeno, pero  o cartel cos debuxos  era moi grande. O que máis me gustou foi a música do piano.

HUGO , DEBI  e  ESTEFANÍA

O que máis nos gustou de todo foi a percusión dos tambores .

LAURA

A miña parte preferida foi a última canción  que era moi bonita.

PAULA

En xeneral me gustou  todo pero poderían haber mellorado os debuxos. A música foi moi bonita e completa . A historia que se contou estivo ben .O que máis me chamou a atención foron os tambores e o que máis me gustou foi o final con guitarras e a chica cantando.










No hay comentarios:

Publicar un comentario