INICIO Do 2012 ao 2018 Do 2018 ao 2023 A CIDADE VELLA *** SELO EUROPEO DE CALIDADE AO PROXECTO : THE WEATHER THAT WE WATCH*** MAQUETAS E RECICLAXE ★ DESPEDIDAS DE PROMOCIÓNS ★

miércoles, 19 de abril de 2023

As nosas afeccións

 




  


EMMA

ANDAR EN BICI E VER SERIES

 

Gústame moito ir a andar en bicicleta.

Normalmente vou co meu pai a andar en bicicleta e cando voltamos gústame facer outra cousa que tamén é o meu hobbie, que é ver series en especial STRANGER THINGS  ou tamén ver pelis como AVATAR.

 

HUGO 

Meu Hobbie favorito é o futbol. Eu vexo fútbol case todos os días. Eu xogo no Orillamar con Xian e Rodrigo; non somos moi bo equipo pero alí todos nos levamos ben. Eu xogo de dianteiro, de banda esquerda e de media punta

 


IZAN

A Izan lle gusta pasar os seus fins de semana, e o tempo libre xogando ao fútbol,baloncesto e na praia pero o que máis destaca e o surf. Lle mola moito surfear  nas praias e despois quedarse a comer e a tomar o sol.  Lle gustan moito as praias de Orzán, Bastiagueiro,Caión, Balcovo e Pedra do sal.

 

PAULA

Gústame o voleibol porque cando xogo síntome moi ben e divírtome moito. Aínda que hai cousas que non me saen, nunca me rindo e practico cada vez máis e, ademais, lévome moi ben co meu adestrador que é súper divertido e fai que o voleibol sexa aínda máis divertido. E porque non é solo un deporte de chicos.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario